مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-10اقتصادي

20 شرکت در قزوین سرمایه گذار خارجی دارند 


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تولید در ایران صرف اقتصادی دارد و در حال حاضر در تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی هستیم، هم اکنون نیز 20 شرکت در قزوین دارای سرمایه گذار خارجی هستند.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تولید در ایران صرف اقتصادی دارد و در حال حاضر در تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی هستیم، هم اکنون نیز 20 شرکت در قزوین دارای سرمایه گذار خارجی هستند.

رضا صفاری در نشست خبری برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان قزوین که امروز 19 شهریور 1402 برگزار شد، اظهار کرد: یک واحد صنعتی اگر قرار باشد که به فعالیت خود ادامه دهد به حمایت هایی چون تأمین نیروی انسانی، تأمین مواد اولیه، توسعه بازار فروش و مجموعه عواملی که کمک می کند واحد صنعتی به نقدینگی برسد، نیاز دارد.

وی افزود: قزوین یک استان صنعتی است و با تولید بیش از 1200 نوع محصول رتبه 5 را در صنعت کشور دارد و محصولات صنعتی که در این استان تولید می شود برخلاف استان های دیگر مصرف کننده نهایی دارد.

صفاری تأکید کرد: سرمایه گذاری صنعتی که در استان قزوین تاکنون انجام شده است مبتنی بر مزیت های استان و سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده به طور مثال در بخش پتروشیمی یا صنایع فولاد در استان سرمایه گذار نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 شرکت در قزوین سرمایه گذار خارجی دارند 

20 شرکت در قزوین سرمایه گذار خارجی دارند